U Zlomené Brusle

Diskuze

12. srpna 2009 12:09:35bezejménareagovat
to p. Hajda
Vážený pane Hajda. Ta zkušená obsluha není člověkem? Představte si, že máte v týdnu tzv. dlouhý týden. Pracujete pondělí, úterý, pátek - neděle. Vaše pracovní doba je od 9:30 hodin do 22:00 hodin. V ideálním případě, což není nikdy. Vždycky je delší. A to pak máte ještě zaškolovat nového pracovníka. Nechcete si to se zkušenou obsluhou vyměnit? Bylo by to lidské, ne?
11. srpna 2009 23:37:25U zlomené bruslereagovat
Odpověď
I zkušená obsluha potřebuje volno, a to i podnikatel. Ale dle toho co tady píšete víte asi o čem mluvím a máte zkušenosti s vedením lidí a pracovního kolektivu. A proto Vám dávám za pravdu . Děkuji za příspěvek
11. srpna 2009 20:53:46Hajdareagovat
Vyjádření
Pokud tedy píšete že obsluha je tam jen krátce, proč ji pořádně nezaškolíte? To je i Vaše chyba ponechat mladou servírku na place samotnou! Cituji: Současná obsluha je brigádní a v tomto prostředí pracuje druhým dnem a bohužel seznámení s prostředím nějakou dobu trvá, jsme jenom lidi. Tak buďte člověkem ne jen podnikatelem! Není problém tam ponechat zkušenou obsluhu souběžně s novou než se zaškolí?Je to lidské ne?
10. srpna 2009 20:18:42janareagovat
kouření
Děkuji za odpověď a jsem ráda že k tomuto přistupujete takhle, Budu doufat že se časem i tohle trošku změní.
10. srpna 2009 16:27:08U zlomené bruslereagovat
Reakce
Rád bych reagoval na dotaz od Jany. Nevím jak to chodí v Německu, jelikož se starám o svůj podnik. Já nevím jak dlouho chodíte na bar a jestli víte jak vypadal v roce 2004, když jsem jej přebíral v dosti žalostném stavu. Za tu dobu jsem zde podle mého názoru udělal více než dosti práce, a to i za přispění Tereza Břeclav, ktará mi nepřekonatelně vyšla vstříc. Odmítám Váš názor, že jsem netolerantní vůči dětem, ale tohle je věc kdy nikdy nebudou všichni spokojeni... bohužel. Kuřáci, což jsou také lidé by byli nespokojeni když se zde nebude kouřit a nekuřáci zase když se zde kouřit bude. Myslím, že je zde prostředí neutrální a do budoucna se plánují úpravy, které by měly tuto situaci ještě řešit. Vše padá na financích, které v současné době nejsou. Proto Vás prosím o trpělivost a věřím, že v budoucnu Vás přesvědčím o mé tolerantnosti vůči našim malým hokejistům a nekuřákům. Děkuji za váš poznatek.
10. srpna 2009 15:59:41janareagovat
kouření
Váš sportovní klub je dosti vůči dětem které trénují ne toleratní Nejsem proti kuřákům ,ale vadí mě pokud ve sportovních barech kde se zdržuje mládež a zde chodí v rámci tréninku na nealkoholické pití,párek v rohlíku musí do zakouřené restaurace. A jinam nemůžou a to mají jít pít vodu s kohoutku na WC protože tam se nekouří? . V Německu je to tak všichni kteří se věnují, mládeží jsi před dětmi nezapálí
10. srpna 2009 00:22:37U zlomené bruslereagovat
Poděkování
Děkuji za příspěvek beze jména, těší mne a věřím že i obsluhu. Děkuji
9. srpna 2009 23:55:52bezejménareagovat
vyjádření
Přečetl jsem si příspšvky některých "hostů". Je vidět, že většina z přispívatelů neví, jak se má jako host chovat. Většina totiž ještě nesedí v baru a už by chtěla být obsloužena. Nejraději ještě než vstoupí. Přál bych si, aby každý z těchto "hostů" si zajel do restaurace někam mimo naši republiku a poznal, jak se má k obsluhujícímu perzonálu chovat. Když si jdu sednout do baru, tak tam nejdu na 5 minut. A je mně zcela jedno, jestli mám pivo před sebou hned, nebo si na ně 10 minut počkám. Perzonál se v žádném případě nemůže rozkrájet, aby byl na pěti místech naráz. Uvědomte si, že i to jsou lidé. Ne stroje na vaši obsluhu. A nikdy tam nejste sami. Nechtěli byste si to jít někdy pánové zkusit, co to je lítat po place a mít tam ze 3 takové hosty, jací se prezentují ve stížnostech. Buďte lidmi.
8. srpna 2009 21:50:14U zlomené bruslereagovat
OMLUVA
Reakce na obsluhu. HAJDA: Rád bych reagoval na Váš příspěvek, samozřejmě mne mrzí, že jste měl tuto zkušenost, samozřejmě nic nezmění to když člověk nechce poslouchat co se mu snaží druzí poradit. Současná obsluha je brigádní a v tomto prostředí pracuje druhým dnem a bohužel seznámení s prostředím nějakou dobu trvá, jsme jenom lidi. Na Vaši poznámku, že i majitel pokud je potřeba by měl skočit na plac, rád bych podotknul, ža každý kdo u mne kdy pracoval byl seznámen s tím, že pokud by se stalo že by snad nestíhal v důsledku velkého návalu, tak mi má okamžitě volat. Tím chci jenom říct že jsem taky jen člověk a nemůžu být zde 24 hodin. Bohužel když mi dotyčná obsluha nezavolá tak nevím že má plnou hospodu a že nestíhá obsluhovat. Samozřejmě že je to problém můj, ale věřte že velmi dobře chápu že jste rozlícen. Tímto bych se rád omluvil.
8. srpna 2009 21:44:15U zlomené bruslereagovat
OMLUVA
Reakce na obsluhu. SEDLÁČEK: Rád bych se Vám omluvil za tuto nepříjemnost, která mne velmi mrzí. Vím, že k nám chodíte velmi často a věřte že jsem z tohoto vyvodil důsledky a doufám že se toto nebude již opakovat. Ještě jednou se Vám omlouvám.

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

Formulář pro vzkazy

Jméno:
Předmět:


Opište ochranný kód
Prosím opište ochranný kód do následujícího pole

Filtrování příspěvků

Tato diskuzní místnost je vyhrazena pro vzkazy či pozdravy a neslouží k výlevům emocí.
Jsou zakázány vulgarismy, nadávky, hádky, napadání druhého apod., vše v mezích etiky

Copyright © 2007 U zlomené brusle | Tel. +420 777 303 330 | Email: uzlomenebrusle@seznam.cz | Administrace | design by lasty.info